Tee Shirt - Birdy

[Couch Potato's Notebook]

"Everyone knew

I liked the effect that you had on my eyes"

 

负能量了好久

今天和大家分享这首温暖欢快清新的Tee Shirt

 

听到前奏里的吉他声就觉得心都醉了

终于体会什么叫拨动心弦

歌声慵懒有些沙哑

就像个朋友抱着吉它在身边随意吟唱

 

歌曲讲述了爱情最初的思念与依恋

每个点滴都藏在心里反复重温

我那么想你

你是否也一样想我

 

大概每段感情开始都有过这样的时刻

沉浸甜蜜中不愿离去

未来如何并不可知

当下的相伴相思已是最美的模样

 

 ——Couch Potato

 

In the morning when you wake up

I like to believe you are thinking of me

And when the sun comes through your window

I like to believe you’ve been dreaming of me

在早上当你醒来

我愿意相信你在想我

当窗外的太阳冉冉升起

我愿意相信你梦见我

 

Dreaming mmm mmm

I know

'Cause I've spent half this morning

Thinking about the t-shirt you sleeping

我在你的梦中

我知道

因为我花了半天时间

想着你睡觉时候会穿的T恤

 

I should know

'Cause I've spent all the whole day

Listening to your message I'm keeping

And never deleting

我应该知道

因为我花了一整天

去听我保存的你给我的消息

而且从未删过

 

When I saw you,

Everyone knew

I liked the effect that you had on my eyes

当我看见你

每个人都知道

你让我的双眼充满爱意

 

But no one else heard

The weight of your words

Or felt the effect that they had on my mind

没有人听见

你的言语的分量

那些语言已在我的心里烙上痕迹

 

Falling mmm mmm

I know

'Cause I've spent half this morning

Thinking about the t-shirt you sleepin

我坠入爱河

我知道

因为我花了半天时间

想着你睡觉时候会穿的T恤

 

I should know

'Cause I've spent all the whole day

Listening to your message I'm keeping

And never deleting

我应该知道

因为我花了一整天

去听我保存的你给我的消息

而且从未删过


评论

热度(42)

© 225电台 | Powered by LOFTER